Известие

Collapse
No announcement yet.

How to: подмяна филтър купе, 156 1.9JTD 105HP

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • How to: подмяна филтър купе, 156 1.9JTD 105HP

    1 изваждате капачката на гайката на рамото, отвивате гайката с ключ номер 13.

    2 изваждате рамото с дърпане и леко разклащане на страни.

    3 издърпайте уплътнението.

    4 развийте винта в края на пластмасата.

    5 развийте втория винт който е навътре точно покрай пантата на капака.



    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137007545.jpg
Views:	1
Size:	90.1 Килобайта
ID:	2442521Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137038459.jpg
Views:	1
Size:	91.8 Килобайта
ID:	2442522Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137064346.jpg
Views:	1
Size:	94.0 Килобайта
ID:	2442523Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137081247.jpg
Views:	1
Size:	97.0 Килобайта
ID:	2442524Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137113406.jpg
Views:	1
Size:	94.7 Килобайта
ID:	2442525Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137007545.jpg
Views:	1
Size:	90.1 Килобайта
ID:	2442521
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

  • #2
    6 развийте двата торкса, издърпайте пластмасата навън, но първо освободете щипките които са в горния и край, просто внимателно поддръпнете нагоре.

    7 вижда се предпазен щит, служи за отводняване, ако случайно влезе вода,разкопчайте щипките и го извадете, в десния горен ъгъл има отводнителен отвор, почистете и отпушете, ако е запушен.

    8 разкопчайте щипките от двете страни на филтъра и го подменте.

    Когато извадите филтъра ще видите клапата за рециркулацията и турбината на вентилатора.




    Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137492229.jpg
Views:	1
Size:	94.3 Килобайта
ID:	2342373Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137534985.jpg
Views:	1
Size:	97.5 Килобайта
ID:	2342374Click image for larger version

Name:	uploadfromtaptalk1432137562742.jpg
Views:	1
Size:	97.5 Килобайта
ID:	2342375
    Attached Files
    Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

    Comment


    • #3
      ...
      Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:38.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
        С молба към модераторите - най-учтиво, най-вежливо и т.н. Ви моля, когато някой колега пусне тема, която е многократно вече обсъждана във форума, и най-важното - има вече предложени много по-добри и точни решения, да вземат мерки новата тема да изчезне. Това е от съществено значение, защото когато някой колега реши да се възползва от услугите на форума, за да си смени филтъра на купето на 156, 1,9JTD 105 hp например, той започва да търси с търсачката как точно да направи това, и ако попадне да речем на тази тема, това едва ли ще е най-добрият вариант за него.
        Като гледам на какво място е забутан тоя филтър, не виждам как по друг начин би могъл да го извадиш, и като цяло защо омаловажаваш труда на човека да опише с детайли и снимков материал процедурата, след като върши работа?


        Comment


        • #5
          ...
          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:38.

          Comment


          • #6
            Гайдаров, кво не ти харесва на тая тема ра? що не идеш да се разходиш в мола вместо да акаш по темите на хората?
            JTD 105+

            Comment


            • #7
              ...
              Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:39.

              Comment


              • #8
                Единствената грешка е махането на рамото на чистачката и то не че е проблем, но може и по-лесно, като пуснеш чистачката да застане нагоре и я спреш с изключване от контакт. Друго по-различно няма.
                Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                Comment


                • #9
                  На моята кочина тъй не го открих, дават го зад жабката ама цъ, под чистачката също цъ...
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                    На моята кочина тъй не го открих, дават го зад жабката ама цъ, под чистачката също цъ...
                    Странично на централната конзола, от към пасажера се вадят.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      myato, добър съвет.
                      mirchozo като махнеш кората отдолу директно ли ти се открива гледката към турбината и клапата?
                      Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nickgaidarov Покажи съобщение
                        Благодаря за този пост. А за да си отговориш сам на този въпрос, защо не потърсиш в търсачката как трябва да се смени този филтър?

                        P.S. Всъщност дойде ми на ум по-добра идея. След като си толкова възмутен от моя пост, като че ли по-добре е вместо да се ровичкаш в търсачката да изпратиш оплакване до модераторите за поредния ми спам, а още по-добре е да последваш съвета им за опцията ignore /или ignor, както те я наричат/.
                        Въобще не ми дреме да репортвам каквото и да било, нито пък ще се занимавам да ровя, след като не карам 156, няма да карам, и най-вероятно никога няма да ми е нужно. Въпроса е принципен. Човека се е постарал - похвално.

                        Като много знаеш - вземи пък покажи ти как става, или дай линк към тия извънземни упътвания дето сме пропуснали да потърсим.


                        Comment


                        • #13
                          ...
                          Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 00:40.

                          Comment


                          • #14
                            Намерих ги, щото са 2.
                            Вадят се откъм средната конзола откъм пасажера, най-навътре в краката в ляво горе. Камъче 5.5 и малка тресчотка или чупещо рамо, вади се една ъглова планка и единия филтър пада, другия е същия но малко по навътре към шоферските крака.
                            Attached Files
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Намерих ги, щото са 2.
                              Вадят се откъм средната конзола откъм пасажера, най-навътре в краката в ляво горе. Камъче 5.5 и малка тресчотка или чупещо рамо, вади се една ъглова планка и единия филтър пада, другия е същия но малко по навътре към шоферските крака.
                              Точно така. За това и горе съм написал "вадят", а не "вади", щото знам че са два.
                              Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X